سبک زندگی

بهترین دکتر جراح افتادگی پلک در مشهد؛ هزینه عمل بلفاروپلاستی ۱۴۰۲

بلفاروپلاستی در مشهد

عمل پلک در مشهد به منظور برداشتن پف، پوست و چربی اضافه در پشت و یا زیر چشم انجام می‌شود. افتادگی در پلک بالا باعث می‌شود که فرد سالخورده‌تر دیده شود و یا حتی ممکن است باعث اختلال در بینایی فرد شود. بهترین جراح بلفاروپلاستی در مشهد با برداشتن پوست و چربی اضافه در پلک بالا یا پایین، می‌تواند زیبایی را به چهره فرد برگرداند.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با هدف حذف و از بین بردن پف، افتادگی و رفع پوست اضافه پلک ها انجام می شود. بهتر است بدانید که عواملی همچون افزایش سن باعث کاهش تولید کلاژن و الاستین و خاصیت ارتجاعی پوست شده، همچنین شادابی، رنگ و ضخامت پوست تغییر و به مرور زمان چین و چروک ها نمایان شده و مشکلاتی همچون افتادگی و پف پلک ها را ایجاد می کند.

بلفاروپلاستی در مشهد، یکی از عمل­های زیبایی می­ باشد که به شدت مورد توجه بسیاری از عموم مردم قرار گرفته است. به این دلیل که چشم، از اجزای مهم زیباشناسی صورت به شمار می­آید. علائمی مانند افتادگی پلک، خستگی چشم، پوست اضافی، افتادگی پوست دور چشم همگی می  توانند ظاهری نامناسب در صورت ایجاد کنند. بلفاروپلاستی یا Blepharoplasty، روشی می­ باشد که در جهت درمان افتادگی پلک ­ها و همچنین درمان علائم پیری استفاده می­گردد. انجام جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در مشهد، ماهیچه و در برخی موارد، چربی­هایی که باعث ایجاد لک در اطراف چشم می­شود را از بین می­برند.

یکی از مهم ترین فاکتورها که تاثیر مستقیمی بر روی نتیجه جراحی می گذارد تجربه و تبحر جراح در این زمینه است. هرچه سابقه و مهارت یک پزشک در این زمینه بیشتر باشد قطعا به نتیجه بهتر و رضایت بیشتر بیماران دست می یابد.

اطلاعات کلی از جراحی افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی

جراحی افتادگی پلک یک روش جراحی است که از لحاظ پزشکی ضروری نیست و فقط برای بهبود ظاهر شما انجام می شود.
متأسفانه پلک های بالایی و گاهی اوقات پلک های پایینی ممکن است به دلیل پیری و افزایش سن دچار چروک یا افتادگی شوند. ابروهای شما نیز ممکن است به همین دلیل دچار افتادگی شود که در چنین شرایطی جراحی پلک پایین و بالا پیشنهاد می شود.
پوست پلک ها به حالت ارتجاعی درمی آیند، عضلات تضعیف می شوند و قسمت های دارای چربی آنقدر برجسته تر می شوند که گویی دچار ورم و برآمدگی هستند. این حالت ممکن است به دلایل ژنتیکی و ارثی در خانواده شما رخ دهد.
از لحاظ زیبایی، چنین شرایطی ممکن است از جذابیت چشمگیر چهره شما کاسته و باعث ایجاد ظاهری خسته یا پیرتر در شما شود.

بازگشت به لیست

11 دیدگاه در “بهترین دکتر جراح افتادگی پلک در مشهد؛ هزینه عمل بلفاروپلاستی ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *